همسرم جذاب نیست!!!

آقای نسبتا جوانی وارد مطب شد و کمی اضطراب داشت،

جلویم نشست و شروع به صحبت کردن درباره مشکل خود کرد،

کلافه به نظر می رسید و دوست داشت هرچه سریع تر مشکلش حل شود.

5 سال از ازدواجش می گذشت و به من گفت: «خانم  دکتر، احساس می کنم مدتی

 است دچار ناتوانی جنسی شده ام و نگران این موضوع هستم که این ناتوانی جنسی

 به خانواده ام آسیب بزند و باعث طلاق من از همسرم شود.»


درخواست روابط جنسی از همسر





 از او پرسیدم: «دقیقا چند ماه است که به این مشکل دچار شدی و دقیقا این

 ناتوانی جنسی به چه شکل است؟» مرد جوان در پاسخ گفت:

«9 ماه است که احساس می کنم ناتوانی جنسی پیدا کرده ام. من همسرم را خیلی

دوست دارم اما او یک عیب بزرگ دارد، به نظرم اندام همسرم مرا تحریک نمی کند و

چنین اندامی را دوست ندارم.»

از او پرسیدم: «مگر اوایل ازدواج اندام همسر شما با الان متفاوت بود؟»

در جواب گفت: «نه خانم دکتر از همان زمانی که با او ازدواج کردم، به همین شکل بود.»

 از او پرسیدم: «چه چیز در منزل شما تغییر پیدا کرده است؟ آیا با هم مشکلی دارید؟»

 او گفت: «نه هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها تغییر در زندگی ما این بود که 9 ماه پیش یکی

 از دوستان پیشنهاد تماشای فیلمی را به من داد.»

حدس من کاملا درست بود و باز هم تماشای فیلمهای_پ.و.ر.ن

 زندگی زناشویی 2 زوج را دچار مشکل کرده بود...